Sergel we care
Credit News
Nyheter og faginformasjon om praktisk økonomi og pengestrøm
Dato: 26.04.2024
Foto: Heidi Hagen Stensrud, markedssjef innenfor energi i Kredinor og Knut E. Toftner, kundeansvarlig i Kredinor

Løsning som reduserer antall som får strømmen stengt

Kundevennlig stengeløsning – Kredinor Puls: Gode kundeopplevelser i saker som innebærer stenging og gjenåpning av strøm er viktig. Derfor har Kredinor utviklet stengeløsningen Kredinor Puls som tilbys til norske nettselskaper. Hensikten med Kredinor Puls er å redusere antall sluttkunder som får strømmen stengt samt sørge for raskere gjenåpning hvis strømmen stenges.

Kredinor Puls er en videreutvikling av vår stengeløsning for AMS som ble lansert i 2018, og dekker kundebehov både hos oppdragsgiver og sluttkunde. De produktansvarlige er Heidi Hagen Stensrud, markedssjef innenfor energi i Kredinor og Knut E. Toftner, kundeansvarlig i Kredinor.

Som markedsleder på beta­lingsoppfølging og inkasso innenfor strømkrav i Norge følger Kredinor opp rundt en halv million inkassosaker.

– Energibransjen endres i en dramatisk fart, og det skaper både nye behov og utfordringer, og nye muligheter, sier kundeansvarlig Knut E. Toftner i Kredinor. – Etter innføringen av AMS-målere åpnet det seg nye muligheter for å effektivisere hele prosessen rundt stenging og gjenåpning, og samtidig forbedre informasjonen og kommunikasjonen til kunden. Kredinor utviklet derfor en kundevennlig løsning som gjør det enklere å få oversikt, gjøre opp og få strømanlegget gjenåpnet dersom det blir stengt, sier han. Kilde: kredinor.no

Les mer

03.06.20
Personvernerklæring for Credit News NUF
Redaktør Owe Rud - www.creditnews.no - Copyright © 2024 Credit News
Org.nr.: 988 295 515 MVA