Sergel we care
Credit News
Nyheter og faginformasjon om praktisk økonomi og pengestrøm
Dato: 26.04.2024
Foto: Adm.direktør Tor Berntsen i Kredinor.

Velkommen til KredinorNytt 2 – 2015

- Et nytt nummer av KredinorNytt har sett dagens lys og tilbys våre kunder, samarbeidspartnere, ansatte og andre som er interesserte i vår virksomhet og det vi holder på med.

Det er viktig for oss i Kredinor å kunne fortelle omverdenen hvem vi er, hva vi står for og hvordan vi definerer vår rolle i samfunnet. Litt pretensiøst tenker dere kanskje at det er når jeg til og med på print uttrykker at Kredinor skal være en viktig samfunnsaktør innenfor kreditt og innfordring. Vi overvurderer ikke vår egen betydning, tenker vi. Vår identitet betyr mye for utviklingen av vår bransje.

Vi er svært stolte over å ha kunder og medlemmer fra Svalbard til Lindesnes og vårt mål er at hver eneste en skal oppleve en helt spesiell Kredinor-ånd i samkvem med oss. Ingen skal være for liten til å føle seg stor hos oss og ingen for stor til ikke å oppleve et innovativt, dyktig, utfordrende og kreativt Kredinor. Vi ønsker profesjonell og sosial nærhet til alle vi har med å gjøre, og vi er ganske sikre på at fornøyde kunder skapes gjennom kombinasjonen av høy kvalitet, innovativ profesjonalitet og individuell nærhet. Vi er til stede der hvor kundene er og i dagens utgave presenterer vi vårt suksessrike avdelingskontor i Tromsø. Tromsø er også vertskap for årets Proffseminar. Seminaret arrangeres for 28. gang og påmeldingen i år til «Ishavsbyen» har vært overveldende. Den sammenhengende og vedvarende suksessen skyldes ikke minst Proffseminargeneral Inger Johanne som behørig og fortjent hylles i denne utgaven av KredinorNytt.

I denne utgaven kan dere kan også lese om vårt omfattende og vellykkede samarbeid med telecomkonsernet TeliaSonera, om hvorfor hotellkjeden First Hotels velger å samarbeide med oss. Vi forteller også om at BankId forenkler tilgjengeligheten og betalingsprosessen for skyldnere som har mottatt inkassokrav fra Kredinor, og nå mot slutten av året er det også på sin plass å si noe om prognosene og tall for inkassoutviklingen i Norge.

Formålet med kundemagasinet er at det skal vekke interesse og beskrive hverdagen hos våre kunder og hos oss selv, samtidig skal det gi nyttig informasjon på en grei og lesbar måte. KredinorNytt skal kunne pløyes over en kaffekopp eller i en rolig stund. Det skal ikke inneholde dyptpløyende og detaljerte analyser og spådommer, men vi skal ta pulsen på innfordring og det økonomiske liv rundt omkring i Norge, og også se på hva som skjer ute i den store verden – og som vil påvirke oss her hjemme.

Hvis dere har tips til artikler eller temaer må dere ikke nøle med å kontakte oss. Husk på at det er dere våre medlemmer vi alltid vil tenke på og lytte til. Ha en hyggelig lesestund alle sammen. Tor Berntsen, adm. direktør.

Les - KredinorNytt 2 – 2015

25.11.15
Personvernerklæring for Credit News NUF
Redaktør Owe Rud - www.creditnews.no - Copyright © 2024 Credit News
Org.nr.: 988 295 515 MVA