Sergel we care
Credit News
Nyheter og faginformasjon om praktisk økonomi og pengestrøm
Dato: 19.04.2024
Foto: Ken Andersen, Head of Sales & Marketing i Sergel Norge

Sergel scorer høyt på kundetilfredshet

Utfordrer i kredittbransjen med fokus på økonomisk bærekraft.

Vi i Sergel ønsker å utfordre markedet ved å skape en bærekraftig økonomi basert på kreditt. Bransjens oppdrag har lenge vært å kreve inn mest mulig gjeld som skyldnere har til kreditorer. Vi tror på det å være et inkassoselskap med en positiv merkevare som aktivt jobber for å hjelpe enkeltpersoner og bedrifter til å komme seg ut av sine betalingsproblemer.

– Det er ingen hemmelighet at vi anser oss for å ha bransjens beste saksbehandlere og team. Dette viser seg i de svært positive tilbakemeldingene vi får fra kundene våre. Vi er stolte av at kundene som er i kontakt med oss scorer 9 av 10 på kundeopplevelse, sier Ken Andersen, Head of Sales & Marketing i Sergel Norge.

TILLIT SOM KONKURRANSEFORTRINN: Tillit i kredittmarkedet er grunnleggende for alle utviklede samfunn. I Norge har vi ett samfunn med tillit mellom folk og selskaper – når vi stoler på hverandre, blir alle transaksjoner og relasjoner billigere, enklere, og mer effektive. Vi i Sergel tar samfunnsansvaret vårt på alvor, og er opptatt av å finne bærekraftige løsninger for kunden og de som skylder penger. Med omtanke og lidenskap sørger vi for ​at selgere og kjøpere møtes, og gjør forretninger.

– Det handler ikke bare om å sende enkeltpersoner direkte til namsmannen, men om en individuell behandling. Det å se individet, og med ulike virkemidler møte den som skylder penger med riktig retorikk i de rette kanalene. Individuelle løsninger, basert på data og innsikt, gjør at vi kan skape bedre forutsetninger for at flere skal kunne betale gjelden sin, sier Ken Andersen, Head of Sales & Marketing i Sergel Norge. Kilde: sergel.no

Les mer

21.06.22
Personvernerklæring for Credit News NUF
Redaktør Owe Rud - www.creditnews.no - Copyright © 2024 Credit News
Org.nr.: 988 295 515 MVA